Podporuje mojeID



Zeptejte se nás: PRO FIRMU


Doprava na SR od 5 €

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 999 Kč (40 EUR)
skladem
naše cena 1 343 Kč (54 EUR)
skladem
naše cena 1 343 Kč (54 EUR)
skladem

ZBOŽÍ V AKCI


INFORMACE

Přidáno: 21.10.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

nízké ceny

 

Přidáno: 11.09.2019

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

1) Potvrzení mailem o tom, že můžu vyzvednout svoji objednávku jsem
nedostal.
2) Pro zboží musíte jít dva krát, na poprvé neuspějete, výdejna neví, o co
jde.
3) Při hodinovém dopisování z majitelem, mu konečně došlo, že je mimo,
že mu to nefunguje .
4) Na konec jsem zjistil, že má víc e- shopů ze stejným bordelem:
http://www.pro-firmu.cz, https://www.inksys.cz, http://www.vse-do-
domu.cz

Proti:

Majitel e- shopu je mimo realitu.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den

Prosím o vysvětlení nemám žádnou objednávku, respektive nespokojeného zákazníka, náš eshop ani nevlastní žádnou prodejnu,
 

Přidáno: 01.09.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Dodáno bez problémů za rozumnou cenu

 

Přidáno: 09.07.2019

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

Výborný obchod, výborné ceny, rychlé dodání, výborná komunikace.
DOPORUČUJI ! Ing. V. Schuster

 

 

Přidáno: 11.06.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velmi ochotný prodejce.
Rychlé odeslání.
Nízké ceny.

Proti:

Úžší výběr eshopu.

 

Přidáno: 10.06.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Zboží jsem objednával v úterý kolem 10hodiny dopoledne. Jako dopravu jsem zvoll Českou poštu. V odpoledních hodinách mi přišel email, že zboží bylo převzato dopravce. Ve středu odpoledne mi přišel email od Zásilkovny, že zásilku převazali a budou ji doručovat. V pátek odpoledne přišel další email od České pošty, že převzali zásilku a budou ji doručovat. V pondělí po obědě mi byla doručena zásilka od České pošty. Nechápu, proč zásilku přebírala Zásilkovna, když jsem od začátku chtěl přepravu prostřednictvím České pošty ... zbytečně zdržení 3 dnů. Takže zásilku jsem dostal téměř po týdnu. Všude jinde bych to měl když ne druhý den, tak třetí určitě.

Pro:

na žádnu jsem nepřišel

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den

Teď jste právě ohodnotily kvalitu služeb České pošty, nevím proč píšete tuto recenzi k nám do obchodu, obraťte se raději na doručovatelé - my nejsme schopný ovlivnit kvalitu služeb konkretního dopravce, a nejlepší by bylo využívat služeb kvalitních dopravců jako je DPD nebo PPL, děkuji
 

Přidáno: 02.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Vše v pořádku ... rychle a spolehlivě

 

 

Přidáno: 17.02.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita komunikace

Prodejce mi v den objednávky volal že zboží které mají na eshopu skladem, skladem není ( lhali) a že bude v pondělí ( za týden), no dnes je neděle a zboží stále nebylo odesláno, takže i v telefonátu lhali.

Proti:

Skladem, znamená nemáme to a až to objednáme tak to začneme schánět a třeba se to i podaří.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den
Zboží které je uvedené "na zavolaní" nemusí být 100% na skladě
 

Přidáno: 30.10.2018

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Výborná kvalita náplní a velmi dobré ceny. Ing. Viktor Schuster

Pro:

Výborná kvalita náplní a velmi dobré ceny.

 

Přidáno: 18.10.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy

Možná až přemíra obalového materiálu, což na jednu stranu udělá radost, protože zásilka je dobře chráněna, ale objednával jsem papíry, takže srdce ekologa zapláče. Nic vážného...

Pro:

velmi rychlé dodání
dobře zabaleno

 

Přidáno: 08.09.2018

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vitecna komunikace a bleskova rychlost, vic neni treba nic dodavat - takhle to ma fungovat!!

 

 

Přidáno: 23.08.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rychlost dodání

 

 

Přidáno: 01.08.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

nízké ceny

Proti:

týden doba doručení

 

Přidáno: 26.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Spolehlivá firma s kvalitními alternativními náplněmi.

 

Přidáno: 08.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zboží přijato v naprostém pořádku, zatím neinstalováno na tiskárně!