Podporuje mojeID



Zeptejte se nás: PRO FIRMU


Doprava na SR od 5 €

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 343 Kč (54 EUR)
skladem
naše cena 1 343 Kč (54 EUR)
skladem
naše cena 1 343 Kč (54 EUR)
skladem

» Záruční podminky
Záruční podmínky

Záruční doba

 

a) Prodávající poskytuje kupujícímu záruku v délce 24 měsíců, pokud ze záručního listu, faktury ke zboží, dodacího listu nevyplývá odlišná délka záruční doby poskytovaná prodávajícím.

b) Zárukou přejímá prodávající závazek, že dodané zboží bude po určitou dobu způsobilé pro použití k obvyklému, příp. smluvenému účelu a že je bez materiálových a funkčních závad. Záruční doba na baterie a spotřební materiál je 6 měsíců.

 

Tyto záruční podmínky a reklamační řád upravují podmínky a rozsah záruky poskytované Prodávajícím na Zboží dodávané Kupujícímu, jakož i postup při vyřizování reklamačních nároků uplatněných Kupujícím na dodané Zboží. Záruční podmínky a reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, zákona č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a to i ve věcech těmito záručními podmínkami a reklamačním řádem nezmiňovaných. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který je spotřebitelem a Kupující, který spotřebitelem není.
„Kupující spotřebitel“ nebo jen „Spotřebitel“ je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. „Kupující, který není spotřebitel“, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento Kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem. Tyto záruční podmínky a reklamační řád jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím. Záruční podmínky a reklamační řád jsou platné a závazné, pokud v kupní smlouvě či v dodatku v této smlouvě či jiné písemné dohodě nebude stranami dohodnuto jinak. Tyto záruční podmínky a reklamační řád jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím. Záruční podmínky a reklamační řád jsou platné a závazné, pokud v kupní smlouvě či v dodatku v této smlouvě či jiné písemné dohodě nebude stranami dohodnuto jinak.

 

 

Záruka se nevztahuje:

-          byl-li použit jiný inkoust než zakoupený u nás.

-          na mechanické poškození

-          zboží bylo reklamováno po záruční době

-          zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno

-          zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze

-          zboží bylo poškozeno přírodním živlem – (vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem)

-          došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu


Návod k obsluze

a všeobecné zásady zacházení se systémem SPDI

 

1.)    Nevystavujte nádržku přímému slunci (ideální je zásobník zakrýt papírovou krabičkou nebo jiným způsobem tak, aby nic nebránilo přisávání vzduchu do zásobníku). Tím zamezíte přístupu prachu k celému systému. Takto zajištěný systém Vám vydrží co nejdéle.

2.)    Při doplňování inkoustu dbejte na maximální hygienu (při nedodržení hygieny by mohlo dojít k zanesení plísně do inkoustu a následné ucpání tiskové hlavy).

 

3.)    Ideální doplnění probíhá tak, že naplníme stříkačku jednou barvou a plníme SPDI zásobník až po samý okraj.

 

4.)    Před plněním další barvy stříkačku vypláchneme tak, že si naplníme dvě sklenice čistou vodou a stříkačku vypláchneme nejprve v jedné sklenici a poté v druhé sklenici. Tento proces provádíme vždy při plnění další barvou.

 

5.)    Minimální hladina inkoustu SPDI je vyznačena červenou ryskou na samolepce cca 1cm. Nižší hladinou hrozí zavzdušnění systému!

 

6.) Nkdy nelijte jiný inkoust než zakoupený od nás.

 

a)      bude tím zajištěna, stálo barevnost (věrohodnost barev originálu)

b)      nedojde k zaschnutí tiskové hlavy

c)       inkoust samovolně nevyteče do tiskárny

 

7.)    Doporučujeme si nechat upravit odpadní systém a vyvést vývod ven z tiskárny

 

a)      nebude se odpadní inkoust ukládat v tiskárně

b)      nebude třeba výměna interního absorbéru (ušetříte servisní náklady cca 1000,-Kč)

c)       u většiny tiskáren je zaznamenáván počet vytisknutých listů a po určitém množství tisku vyžaduje tiskárna servisní zásah.

d)      Pokud máte vyveden odpad ven z tiskárny, stačí jen SW reset tiskárny, který Vám na počkání provedeme. Ihned po resetu je tiskárna opět připravena na tisk. Doporučujeme však provést celkovou prohlídku, vyčištění a promazání tiskárny.

 

8.)    jednou za 6 měsíců doporučujeme vyčištění a promazání tiskárny (především vodítko tiskové hlavy, tím zajistíte maximální životnost Vaší tiskárny). Při intenzivnějším tisku (cca 300 listů měsíčně) doporučujeme mazání každé dva měsíce. Pak nedochází k nadměrnému namáhání pohonu tiskové hlavy.

 

Přejeme Vám hodně spokojenosti se systémem SPDI